• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

تمهیدات ترافیکی منطقه۹ در استقبال از ایام الله دهه مبارک فجر

  • کد خبر : 14149
تمهیدات ترافیکی منطقه۹ در استقبال از ایام الله دهه مبارک فجر
شهردار منطقه ۹ از آمادگی کامل عوامل اجرایی جهت برگزاری مراسم چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه با اشاره به اینکه منطقه ۹ میزبان اصلی این رویداد ملی است در خصوص اقدامات ترافیکی گفت: تمهیدات ترافیکی ویژه به منظور استقبال شایسته از حضور پرشور شهروندان تهرانی در ایام الله ۲۲ بهمن توسط حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۹ صورت پذیرفته است.
مرتضوی در راستای تامین عبور و مرور در این ایام تشریح کرد: نسبت به مرمت تجهیزات و تقویت سیستم روشنایی ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی عادی و سامانه اتوبوس‌های تندرو در محورهای منتهی به مسیرهای راهپیمایی اقدام گردیده است.
وی در ادامه گفت: تجدید خط کشی محوری، نوسازی المان‌ها و تجهیزات ترافیکی، نظافت و شستشوی تابلوهای ترافیکی و راهنمای مسیر و چراغ‌های راهنمایی رانندگی در خیابان آزادی و میدان آزادی و همچنین بزرگراه آیت الله سعیدی جهت تامین ایمنی عبور و مرور و بازپیرایی و آراستگی معابر مسیر راهپیمایی انجام شده است.
شهردار منطقه ۹ در پایان نیز افزود: نصب بنرهای اطلاع رسانی جهت اعلام ممنوعیت توقف وسایل نقلیه در معابر مجاور مسیر راهپیمایی در شب ۲۲ بهمن تا پایان مراسم و نیز تعیین محل‌های دپوی اتوبوس‌های شرکت واحد به منظور ایاب و ذهاب شهروندان از دیگر اقدامات ترافیکی این منطقه می باشد.
بازدید میدانی از مسیر برگزاری مراسم پرشور یوم الله ۲۲ بهمن نیز شب قبل از مراسم با حضور شهردار و مدیران ارشد شهری منطقه ۹ صورت خواهد گرفت.
لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=14149
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.