• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

تلاش تمام کارکنان شهرداری قابل تقدیر است

  • کد خبر : 23897
تلاش تمام کارکنان شهرداری قابل تقدیر است
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کارکنان برگزیده نمونه‌ای از کارکنان هستند و به عقیده بنده باید از همه تقدیر شود، گفت: ما به اندازه جمعیت برخی کشورها در تهران جمعیت داریم و خدمت‌رسانی به این جمعیت کار سختی است که با تلاش کارکنان شهرداری انجام می‌شود. به همین دلیل تلاش تمام کارکنان قابل تقدیر است.

به گزارش وطن شهر و به نقل از شهر، مهدی چمران در آیین تکریم کارکنان شهرداری تهران در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی که امروز -دوشنبه ۲۶شهریورماه ۱۴۰۳- در محل برج میلاد برگزار شد، با بیان اینکه اگر همه مسلمین با هم متحد باشند اسرائیل و صهیونیستی در دنیا وجود نخواهد داشت، اظهار کرد: بیشترین بهره از این اعیاد اتحاد و انسجام است و این دو موضوع در دنیای اسلام و به تبع آن کشور ما هم ضروری است و باید در مسائل اساسی با هم متحد و منسجم باشیم.

وی با اعلام اینکه باید در شهر خودمان و سازمان خودمان هم همگام و همکار یکدیگر باشیم، یادآور شد: شهرداری خانواده بزرگی است و نزدیک به ۱۰۰ هزار نیرو در این مجموعه کار می‌کنند و اگر این ۱۰۰ هزار نفر در شهر ۱۰ میلیونی با هم منسجم باشند قطعاً و یقیناً نتایج ارزشمندتری به دست خواهند آورد؛ لذا باید اتحاد و انسجام بیشتری شکل بگیرد.

چمران با بیان اینکه شورا موقت است اما چندین سالی‌ست که در خدمت کارکنان شهرداری هستیم، تصریح کرد: تمام همکاران ما در شهرداری باید خدمتگزار واقعی باشند. کار شهرداری خدمتگزاری بدون واسطه است و بیشترین خدمات توسط این مجموعه صورت می‌گیرد. با اینکه نهادها و وزارت‌خانه‌ها هم تلاش می‌کنند اما همچون شهرداری نیستند که در تمام ساعات شبانه‌روز و از زمان تولد تا پس از حیات، با شهروندان سر و کار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه شهرداری جایگاه بالایی دارد که دیگر نهادها ندارند، خاطرنشان کرد: این جایگاه فرصتی است که خدمتگزاری بهتر و بیشتری انجام دهد. کارکنان شهرداری این خاصیت و توان را دارند که بتوانند مستقیماً خدمتگزار مردم باشند. هرچه درآمد داشته باشیم و به مراتب بالا برسیم اگر مردم و خداوند از ما راضی نباشند نتیجه‌ای نخواهد داشت. اگر کمر به خدمت‌رسانی واقعی نبسته باشیم، باید پاسخ بدهیم.

وی با اشاره به اینکه کارکنان برگزیده نمونه‌ای از کارکنان هستند و به عقیده بنده باید از همه تقدیر شود، اعلام کرد: ما به اندازه جمعیت برخی کشورها، در تهران جمعیت داریم و خدمت‌ رسانی به این جمعیت کار سختی است که با تلاش کارکنان شهرداری انجام می‌شود. به همین دلیل تلاش تمام کارکنان قابل تقدیر است. گرچه اینکه مردم و خداوند راضی باشند، کافی‌ است.

چمران اذعان کرد: اگر بگوییم کارمندان شهرداری تهران از کارمندان برگزیده کشور هستند، به گزافه سخن نگفته‌ایم.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=23897
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.