• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
‍ در جلسه شورای هماهنگی ستاد بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مطرح شد؛ 

تشکر ویژه از شهرداری منطقه ۹

  • کد خبر : 13978
تشکر ویژه از شهرداری منطقه ۹
شهردار منطقه ۹ از برگزاری جلسه هماهنگی امور انتظامی، ترافیکی و خدماتی برگزاری مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن  با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری، مسئولین انتظامی و امنیتی و مدیران شورای اداری منطقه ۹ خبر داد.
به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ ؛سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه ،ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و یوم الله ۲۲ بهمن گفت: برگزاری مراسم باشکوه ۲۲ بهمن در منطقه ۹ به عنوان قدمگاه امام مثل سنوات گذشته نیازمند برنامه‌ریزی و هماهنگی های دقیق می‌باشد.
مرتضوی با اشاره به برنامه های در پیش رو گفت: از ابتدای بهمن ماه نسبت به تشکیل ستاد برگزاری یوم الله ۲۲ بهمن در منطقه اقدام و کمیته‌ها و مسئولیت‌ها تقسیم بندی شده اند. بخشی از کارها نیز انجام شده و بخشی دیگر طبیعتاً تا پایان مراسم بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت.
شهردار منطقه ۹ در ادامه گفت: حوزه خدمات شهری به نوعی متولی اصلی برگزاری مراسم دهه فجر و روز ۲۲ بهمن هم در آماده‌سازی فضای شهری پیش، حین و پس از اجرای مراسم خواهد بود.
سید محمد رحیم مرتضوی ضمن اعلام آمادگی کامل برای میزبانی راهپیمایان ۲۲ بهمن: با هماهنگی و هم‌افزایی مجموعه نیروهای شهری نظامی انتظامی امنیتی و خدمت رسان آماده میزبانی از چهل و پنجمین سالگرد پیروزی پرافتخار انقلاب اسلامی هستیم و به این خدمت افتخار می‌کنیم.

تشکر و قدردانی ویژه از عوامل شهرداری منطقه ۹

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران حجت الاسلام والمسلمین محمودی با اشاره به برگزاری مراسم پرشور ۲۲ بهمن در سنوات و به ویژه سال گذشته در این جلسه نیز بیان کرد: بنده از شهردار منطقه ۹ تشکر ویژه می‌کنم که به حمدالله در دوران حضور ایشان در سال گذشته و امسال  به نحوه احسنت زمینه‌های لازم را جهت برگزاری یک مراسم غرورآفرین فراهم نمودند.
حجت الاسلام والمسلمین محمودی تاکید کرد:  اتفاقات و حوادث فلسطین، غزه و یمن و همچنین تقارن مناسبت‌های دینی و اعیاد رجبیه  با دهه مبارکه فجر و نیز نزدیک شدن به ایام انتخابات موضوعات مهمی است که  اهمیت مراسم امسال را دو چندان می‌کند و ما در جایگاه حقوقی و حقیقی خود باید تمام توان و تلاشمان را بکار بندیم تا  این مراسم  به نحو احسنت و پرشکوه برگزار شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان تهران در پایان گفت: امروزه چشم همه مستضعفین دنیا و نهضت‌های آزادی بخش به این انقلاب است.
در ادامه جلسه سادات مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران نیز ضمن تقدیر و تشکر از شهرداری منطقه ۹ در جهت هماهنگی و ایجاد زمینه‌های لازم برای برگزاری مراسم پرشکوه پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: جشن پیروزی انقلاب جشن ملی فراگیر و متعلق به آحاد مردم است که می‌بایست فضایی ایجاد شود تا زمینه حضور هرچه باشکوه‌تر مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن فراهم شود.
لازم  به ذکر است، در این جلسه نمایندگان سایر ادارت خدمات رسان  به شرح وظایف خود در برگزاری مراسم با شکوه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن پرداخته و در این خصوص تبادل نظر کردند.
لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=13978
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.