• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

بهسازی و عملیات آسفالت‌ریزی در معابر روستاهای حریم منطقه ۲۲

  • کد خبر : 19570
بهسازی و عملیات آسفالت‌ریزی در معابر روستاهای حریم منطقه ۲۲
معاون فنی و عمران منطقه ۲۲ از اجرای عملیات مرمت، بهسازی و آسفالت‌ریزی در مسیرهای منتهی به روستای وردیج در حریم منطقه خبر داد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، رضا ایرانشاهی از اجرای عملیات آسفالت ریزی، بهسازی و مرمت محورها در حریم منطقه با همکاری نواحی منطقه خبر داد و گفت: با توجه به گستردگی ۱۸۷ کیلومتری حریم نسبت به محدوده منطقه، قرار گرفتن ۸ روستا در حریم شمال غرب تهران و همچنین صعب‌العبور بودن برخی مسیرها بهسازی و اجرای فعالیت‌های عمرانی در حریم از جمله برنامه های مهم مدیریت شهری منطقه است.

وی در ادامه با بیان اهداف طرح اظهار کرد: با توجه به پتانسیل بالای روستاهای حریم منطقه ۲۲ در بخش گردشگری و جذب توریست، عملیات بهسازی محورهای مواصلاتی روستاهای حریم به منظور ارتقاء فرهنگ گردشگری شهروندان تهران ، آشنایی بیشتر با جاذبه‌ها و ظرفیت‌های منطقه۲۲، شناساندن ظرفیت‌ها، توانمندیها و قابلیت های روستاهای واقع در حریم که دارای پتانسیل و منابع غنی جهت توسعه پایدار و پیشرفت همه جانبه می‌باشند را در دستور کار قرار گرفته است.

ایرانشاهی یادآور شد: عملیات روکش آسفالت در تناژ ۱۵/۲۱۰ در بزرگراه شهید خرازی ورودی روستای وردیج و با همکاری شهرداری ناحیه ۳ منطقه اجرا شد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=19570
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.