• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی روابط عمومی منطقه ۹ با فعالین رسانه‌های محلی

  • کد خبر : 1912
برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی روابط عمومی منطقه ۹ با فعالین رسانه‌های محلی
نخستین نشست هم‌اندیشی اداره روابط عمومی منطقه ۹ با فعالین رسانه‌های محلی در غرب پایتخت با هدف هم افزایی و ارتقاء اطلاع رسانی اقدامات مدیریت شهری به شهروندان برگزار شد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ آینور فاروقی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه با اعلام این خبر گفت:یکی از وظایف روابط عمومی‌ها برقراری ارتباط دوسویه میان مدیریت شهری و شهروندان است که گسترش شبکه های اجتماعی فرصت مغتنمی را برای تحقق این مهم ایجاد کرده است.

وی افزود: در همین راستا و با هدف افزایش آگاهی‌بخشی به شهروندان از اقدامات مجموعه شهری در غرب پایتخت، نخستین نشست هم‌اندیشی با فعالین رسانه‌های محلی در منطقه ۹ برگزار شد.

مدیر روابط عمومی منطقه۹ عنوان کرد: در این نشست صمیمانه با شناسایی ظرفیت‌های موجود در بخش شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی که در سطح منطقه۹ با موضوعیت مباحث شهری و شهروندی فعالیت دارند؛ به دنبال تعامل و انسجام بیشتر در حوزه اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها واقدامات شهرداری منطقه۹ به شهروندان هستیم تا از طریق ارائه اطلاعات و اعتماد سازی شهروندان شاهد افزایش مشارکت شهروندان در امور شهری باشیم.

لازم به ذکر است در نخستین نشست هم‌اندیشی روابط عمومی منطقه ۹ با فعالین رسانه ، مدیر روابط عمومی منطقه، کارشناسان اداره مذکور، رابطین خبری و فعالین رسانه‌های محلی در غرب پایتخت حضور داشتند. همچنین در حاشیه این نشست دوره آموزشی تولید محتوا در فضای مجازی نیز برگزار شد.

 

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=1912
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.