• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

بروزرسانی ۱۰۷ آیتم و بارگذاری ۲۳ آیتم جدید در سامانه شفافیت 

  • کد خبر : 4643
بروزرسانی ۱۰۷ آیتم و بارگذاری ۲۳ آیتم جدید در سامانه شفافیت 

به گزارش وطن شهر: محمد علی الفت‌پور رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از بروز رسانی ۱۰۷ مورد و ایجاد ۲۳ مورد جدید در سامانه شفافیت شهرداری تهران خبر داد و گفت: از سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از ۵۰ جلسه برای بروزرسانی سامانه شفافیت برگزار شده است. در این جلسات نکات تخصصی با […]

به گزارش وطن شهر: محمد علی الفت‌پور رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از بروز رسانی ۱۰۷ مورد و ایجاد ۲۳ مورد جدید در سامانه شفافیت شهرداری تهران خبر داد و گفت:
از سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از ۵۰ جلسه برای بروزرسانی سامانه شفافیت برگزار شده است. در این جلسات نکات تخصصی با حضور تمامی متولیان در کارگروه رفع تعارض و شفافیت ستاد ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد بررسی‌شده و در نهایت منجر به انتشار عمومی می‌شود.
۶۵۶ مصوبه لینک مصوبات کمیسیون ماده پنج شهر تهران، بارگذاری اطلاعات سند جامع سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری و دستورالعمل عقد قرارداد پروژه‌های مشارکتی، بارگذاری اطلاعات ۲۱۳ مجموعه ورزشی، بارگذاری اطلاعات مساعدت به موسسات حقوقی، بارگذاری لینک سامانه جامع قوانین و مقررات شهری، امکان جستجو و استفاده از تمامی مقررات، قوانین و آراء وحدت رویه مصوب مراجع قانون‌گذاری کشور در حوزه مدیریت شهری و شهرسازی و … انجام شده است. همچنین بروزرسانی ۱۵۸ کیوسک اطلاعات کیوسک‌های گل و گیاه، بروزرسانی ۱۰۴۲ کیوسک اطلاعات کیوسک‌های مطبوعاتی، بروزرسانی ۱۵۵۶ عنوان اطلاعات قراردادهای متوسط و کلان هزینه‌ای، بروزرسانی ۲۶۰۴ عنوان اطلاعات قراردادهای متوسط و کلان درآمدی، بروزرسانی ۹۹عنوان اطلاعات قراردادهای مشارکتی و سرمایه گذاری، بروزرسانی ۱۱۵۸ عنوان قراردادهای ملکی درآمدی، بروزرسانی بیش از ۷۰۰۰ مورد اطلاعات حواله‌ و … انجام شده است.
شهروندان می‌توانند در سامانه شفافیت شهرداری تهران به نشانی https://shafaf.tehran.ir اطلاعات مربوط به معاملات، شهرسازی، منابع انسانی، پژوهش ها و مطالعات، قوانین و مقررات، برنامه و بودجه، پیام‌های ۱۳۷ پلاس، صورت‌های مالی، اساسنامه و آیین‌نامه مالی و معاملاتی و … را مشاهده کنند.
لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=4643
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.