• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

بازدید شهردار منطقه ۷ از پروژه‌های توسعه محله‌ای

  • کد خبر : 8429
بازدید شهردار منطقه ۷ از پروژه‌های توسعه محله‌ای

به گزارش وطن شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۷: شهردار این منطقه به همراه جمعی از مدیران خود با حضور در محل اجرای پروژه های توسعه محله‌ای منطقه در جریان روند اجرای آنها قرار گرفتند. نصراله آبادیان شهردار منطقه از پروژه‌های احداث مخزن بتنی آب واقع در بوستان شهید نیاکی، مجموعه ورزشی شهید […]

به گزارش وطن شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۷: شهردار این منطقه به همراه جمعی از مدیران خود با حضور در محل اجرای پروژه های توسعه محله‌ای منطقه در جریان روند اجرای آنها قرار گرفتند.
نصراله آبادیان شهردار منطقه از پروژه‌های احداث مخزن بتنی آب واقع در بوستان شهید نیاکی، مجموعه ورزشی شهید توکلی، فاز دوم مجموعه ورزشی شهید مهر آئین و بهسازی میدان نیلوفر بازدید کرد.
شهردار منطقه ۷ در جریان این بازدید پس از بررسی اقدامات انجام شده دستورات لازم برای اجرا و اتمام هرچه سریعتر این پروژه ها و شروع خدمات رسانی به شهروندان را صادر کرد.
نصراله آبادیان شهردار منطقه ضمن تاکید بر هم افزایی در اجرای پروژه ها گفت: لذا در همین راستا با تمام توان، فعالیت‌های عمرانی و خدماتی را در سطح منطقه دنبال کرده تا پیشرفت پروژه ها به سرعت انجام شود تا رضایت شهروندان را در محلات را ارتقا دهیم.
وی در پایان تاکید کرد: رعایت نکات ایمنی و توجه ویژه به Hse در پروژه ها  از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید در  راس اقدامات قرار داد.
لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=8429
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.