• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

بازدید شهردار منطقه ۱۲ از بازار کهنه‌فروشان در محله مولوی

  • کد خبر : 11796
بازدید شهردار منطقه ۱۲ از بازار کهنه‌فروشان در محله مولوی
شهردار منطقه۱۲ به همراه معاون شهرسازی ومعماری ،رئیس اداره املاک منطقه ،شهردار ناحیه۳ و جمعی از مدیران از بازار کهنه‌فروشان در محله مولوی به منظور مولدسازی املاک با رویکرد پروژه‌های مشارکتی بازدید کرد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی در بازدید از بازار کهنه‌فروشان در محله مولوی اظهار کرد: مسئله مولد سازی املاک برای ما بسیار با اهمیت است و در این خصوص برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

شهردار منطقه ۱۲ در این بازدید با بیان اینکه املاک بعد از رعایت ضوابط شهرسازی، می بایست مولد شوند و بعد به فروش برسند، گفت: این امر به افزایش ارزش افزوده آن ها کمک شایانی خواهد کرد.

انارکی محمدی افزود: نگاهمان در مدیریت شهری این است که اگر قرار است ملکی به کمیسیون ماده ۵ یا … برود، پیش از فروش و یا واگذاری، این فرآیند را در راستای افزایش ارزش افزوده انجام دهیم و بعد از آن ملک ارزیابی می شود تا با شرایط جدید بارگذاری شده برای لیست فروش آماده و برای مشارکت از آن استفاده شود.

در ادامه این بازدید شهردار منطقه۱۲ با اشاره به حساسیت محله مولوی از حیث قرارگیری در مرکز شهر و بافت قدیمی تهران بیان کرد: به منظور حذف زوائد بصری و جلوگیری از بروز مشکلات زیست‌محیطی که در اثر حضور کهنه‌فروشان ایجاد می‌شود، رفع سد معبر در این محور از اهمیت به‌سزایی برخوردار است و می بایست در دستورکار جدی قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=11796
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.