• امروز : چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 25 September - 2024

ایستگاه مترو سرباز بهار افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 24280
ایستگاه مترو سرباز بهار افتتاح می‌شود
شهردار منطقه ۷ درخصوص آخرین وضعیت ایستگاه‌های مترو این منطقه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از شهر، نصراله آبادیان شهردار منطقه ۷ در حاشیه بهره برداری از ورودی دوم ایستگاه سهروردی در خط ۳ مترو که صبح امروز – چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ – برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به قرارگیری منطقه ۷ در هسته مرکزی شهر تهران خطوط مختلف مترو از جمله خط یک، ۲، ۳، ۶ و در آینده خط ۸ این منطقه را پوشش می‌دهند.

وی افزود: امروز افتتاح ورودی دوم ایستگاه سهروردی را داریم و با توجه به عرض زیاد خیابان شهید بهشتی نیاز به دو دسترسی بود که این دسترسی می تواند به تردد شهروندان کمک کند. ورودی دوم ایستگاه شهید قدوسی و صیاد نیز در دستور کار قرار دارد و با تکمیل ورودی دوم این دو ایستگاه، بحث ورودی های دوم ایستگاه های مترو در محدوده منطقه ۷ پایان می یابد.

آبادیان با بیان اینکه منطقه ۷ در قسمت میانی خط ۶ قرار دارد و از لحاظ زمانبندی نسبت به بخش شمالی و جنوبی این خط پیشرفت فیزیکی کمتری داشته، ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده در اسفند ماه ۱۴۰۲ ایستگاه بهار شیراز را افتتاح کردیم و امیدواریم حداکثر تا خرداد سال آینده، ایستگاه سرباز را به بهره‌برداری برسانیم.

شهردار منطقه ۷ در مورد خط ۸ مترو نیز با بیان اینکه مطالعات خط ۸ و تحویل اراضی مربوط به این خط در محدوده منطقه ۷ انجام شده، توضیح داد: ایستگاه های مصلی، مجیدیه جنوبی و سیدخندان ایستگاه هایی هستند که از خط ۸ در محدوده منطقه قرار خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=24280
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.