• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

انتقاد از شهرداری تهران برای عدم ارسال لوایح عوارضی به شورای شهر

  • کد خبر : 13830
انتقاد از شهرداری تهران برای عدم ارسال لوایح عوارضی به شورای شهر
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از عدم ارسال لوایح عوارضی از سوی شهرداری تهران گلایه کرد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از ایسنا، محمد آخوندی در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری در مورد عدم ارسال لوایح تعیین عوارض از سوی شهرداری تهران به شورای شهر گفت: یکشنبه آینده ۱۵ بهمن ماه است و آخرین فرصت  ارسال لوایح عوارض به فرمانداری تهران است؛ اما تا امروز فقط دو لایحه عوارضی به شورای شهر ارسال کردند و هنوز اصلی ترین لوایح عوارض که در حوزه شهرسازی است را ارسال نکردند.

وی با بیان اینکه در واقع روز یکشنبه آخرین فرصت  بررسی و جمع بندی لوایح است و این در حالی است که باید کیسیون های مربوطه نسبت به بررسی و جمع بندی اقدام کرده و بعد از آن نیز صحن شورای شهر به موضوع بررسی لوایح وارد شود، اظهار کرد: این در حالی است که شهرداری تهران از ۱۵ بهمن سال گذشته می‌دانسته که باید تا ۱۵ بهمن ماه امسال این لوایح را به شورای شهر ارسال کند.

آخوندی گفت: این در حالی است که مدیران شهرداری هربار می گویند، لوایح آماده است و دارد می آید؛ اما خبری نیست و از شهرداری می خواهیم هرچه سریعتر مابقی لوایح را زودتر بیاورند.

به گزارش ایسنا، در ادامه جلسه شورای شهر یک فوریت لایحه تعیین عوارض تردد جهت مدیریت ترافیک و همچنین لایحه عوارض بر مشاغل شهر تهران به رأی گذاشته شد که به تصویب رسید و لوایح برای بررسی بیشتر به کمیسیون های مربوطه ارجاع داده شد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=13830
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.