• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

افتتاح ساختمان راهبران مترو در پایانه شهید کلاهدوز

  • کد خبر : 11253
افتتاح ساختمان راهبران مترو در پایانه شهید کلاهدوز
ساختمان راهبران در پایانه کلاهدوز با بیش از هزار مترمربع مساحت با حضور مدیرعامل، معاونان و جمعی از مدیران شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه افتتاح شد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، مسعود درستی در آیین افتتاح ساختمان راهبران گفت: روزانه ۲ و نیم میلیون سفر با مترو انجام می شود و از آغاز بهره برداری مترو تاکنون این عدد از مرز ۱۱ میلیارد سفر گذر کرده و این اتفاق به همت تمامی همکاران در شرکت بهرره برداری مترو رقم خورده است.

وی با تاکید بر اینکه شأن و جایگاه کارکنان باید مورد توجه قرار گیرد افزود: تأسیس این ساختمان در راستای حفظ شأن راهبران شرکت بود و کار بزرگی به شمار می رود.
درستی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در تلاش هستیم طی دو  سال آینده در حوزه زیر ساخت شرایط را به حد نرمال و استاندارد برسانیم.

در ادامه مراسم  معاون پشتیبانی شرکت بهره برداری مترو با تأکید بر اینکه امروز با این مدیریت شاهد شکستن دیوار مستحکم بین صف و ستاد هستیم گفت: در این مدت شاهد عدم انتصابات خارج از شرکت هستیم و تمامی انتصابات از خانواده بهره برداری است و امکانات عادلانه بین کارکنان صف و ستاد برقرار می شود.

وی در پایان عنوان کرد :‌ در این دوره مدیریت با پرشدن تمام انبارها بعد از ۵ سال و بازگشت ناوگان زمین گیر شده شاهد اتفاقات مثبتی بودیم.

گفتنی است، این ساختمان ۲ طبقه با مساحت بیش از هزار و ۲۰۰ متر مربع، از امکاناتی چون سالن بدنسازی، ‌آشپزخانه، سرویس بهداشتی و اتاق استراحت برخوردار است.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=11253
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.