• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
خسروی در صحن شورا:

ارتقا سرانه‌های خدماتی در محله یافت‌آباد

  • کد خبر : 2210
ارتقا سرانه‌های خدماتی در محله یافت‌آباد
شهردار منطقه ۱۸ با بیان اینکه امروز بیشترین کار عمرانی در سطح منطقه در محله یافت آباد در حال اجراست، گفت: مهمترین دغدغه مردم این محله ساختن ساختمان‌های ۳۰ تا ۴۰ متری و جدا کردن فضاهاست.

به گزارش وطن شهر و به نقل از شهر، محمدجواد خسروی در یکصد و شصتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان ارائه گزارش عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا از وضعیت منطقه ۱۸ اظهار کرد: ۵۰ درصد پارسل ها زیر ۱۰۰ متر، بخش عمده ای از معابر کمتر از ۶ متر و ۵۰ درصد زمین ها زراعی است و ۶۸ درصد زمین ها در حریم آزادگان واقع شده است.

وی افزود: مهمترین دغدغه مردم ساختن ساختمان های ۳۰ تا ۴۰ متری و جدا کردن فضاهاست. به دنبال ساخت پارکینگ و پایانه تاکسیرانی و سوله های ورزشی هستیم و امروز بیشترین کار عمرانی در محله یافت آباد در حال اجراست.

خسروی با بیان اینکه با این پروژه ها تا پایان سال محله را از لحاظ زیرساخت ارتقاء خواهیم داد، گفت: شبکه فاضلاب ۳۰ درصد توسعه داشت و در این یک سال ۳۰ درصد توسعه یافته و به ۶۰ درصد رسیده است که تا پایان سال به شبکه فاضلاب متصل خواهد شد.

پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران هم در ادامه گفت: این خیلی خوب است که مدیر و شهردار منطقه مسئولیت امور را برعهده می گیرد و هزینه می پردازد تا مشکلات مردم برطرف شود. اینکه مدیران عافیت طلب می شوند، خطرناک است.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=2210
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.