• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

اجرای پوشش عایق ضد حریق در ساختمان جدید شهرداری منطقه ۶

  • کد خبر : 9970
اجرای پوشش عایق ضد حریق در ساختمان جدید شهرداری منطقه ۶
پوشش عایق ضد حریق در پروژه ساخت ساختمان جدید شهرداری منطقه 6 اجرا شد.

به گزارش وطن شهر  و به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، با توجه به اهمیت در نظرگرفتن استانداردهای ایمنی و آتش نشانی در پروژه ساخت ساختمان اداری جدید شهرداری منطقه ۶ که توسط سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران درحال انجام می باشد، اجرای پوشش عایق ضد حریق در تمامی اسکلت ها و سطوح فلزی این ساختمان به منظور افزایش مدت زمان مقاومت سازه در برابر آتش سوزی و حریق و جلوگیری از فروپاشی آن انجام پذیرفت.
پوشش عایق ضد حریق مورد استفاده در این ساختمان  قادر خواهد بود تا مدت زمان مقاومت سازه در برابر آتش سوزی و حریق را تا دو ساعت افزایش دهد و فرصت کافی برای تخلیه افراد گرفتار در آتش را فراهم نماید.
لازم به ذکر است در این ساختمان ۱۳ طبقه بیش از یکصد تن مواد عایق ضد حریق مورد استفاده قرار گرفته و مساحتی در حدود ۲۰هزار مترمربع از اسکلت ها و سطوح فلزی را پوشش داده است.
جنس این عایق از مواد معدنی ورمیکولیت ( Vermiculite ) می باشد که پس از ترکیب با آب به صورت ماده ای خمیری درآمده و با دستگاهی مخصوص و به کمک فشار هوا به سطوح فلزی ساختمان پاشیده می شود. ضخامت این عایق با توجه به ضخامت ورق و فولاد سطح زیرین آن بین یک تا دو و نیم سانتی متر متغیر می باشد.
گفتنی است ساختمان اداری جدید شهرداری منطقه ۶ در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع و با زیربنای ۱۴هزار مترمربع در ۱۳طبقه، شامل ۴ طبقه زیرزمین، یک طبقه همکف و ۸ طبقه بر روی زمین با ۴۱درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت و تکمیل می باشد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=9970
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.