• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024

آغاز پویش همگانی شهر ایمن و آماده در پایگاه‌های مدیریت بحران منطقه ۲۲

  • کد خبر : 20388
آغاز پویش همگانی شهر ایمن و آماده در پایگاه‌های مدیریت بحران منطقه ۲۲
رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه ۲۲ از آغاز پویش همگانی شهر ایمن و آماده در پایگاه های ستاد مدیریت بحران این منطقه خبر داد.

به گزارش وطن شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه۲۲ : ایرج عظیمی گفت: با توجه به اهمیت ارتقاء سطح دانش و ایمنی شهروندان منطقه ۲۲، واحد بازیابی و توانمندسازی ستاد مدیریت بحران اقدام به برگزاری دوره های آموزشی جامع مدیریت بحران برای شهروندان در سطح منطقه نمود.

وی افزود: در همین راستا دوره آموزش سه روزه آمادگی در برابر مخاطرات، کمکهای اولیه و اطفاء حریق بصورت تئوری و عملی برای بیش از ۱۲۰ نفر از بانوان ورزشکار فعال در پایگاه مدیریت بحران امیر کبیر طی روزهای پایانی خردادماه برگزار شد.

عظیمی خاطرنشان کرد: در پایان این دوره شرکت کنندگان ضمن آشنایی با برپایی چادر امداد و نجات و فراگیری موارد مطروحه آموزشی به تمرین عملی نیز در این زمینه پرداختند.

وی در پایان یادآور شد: شهروندان آموزش دیده پس از طی مراحل آموزشی، از این پس به عنوان داوطلب واکنش اضطراری دوام در محل سکونت خود شناخته خواهند شد و نقش ویژه ای را در بهبود وضعیت ایمنی و مدیریت بحران محلات خود ایفاد خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://vatanshahr.ir/?p=20388
 

برچسب‌ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.